perjantai 15. huhtikuuta 2011

Myös minä, niinkuin moni muukin.

Sain tänään omani. Se tuntui kädessäni suurelta aarteelta. Olen lukenut samat sarjakuvat ennenkin, mutta nyt kansissa. Huikea tunne! Tässä ne ovat, samat tunteet kuin mitä itse on käynyt läpi (ja mitä edelleen käyn).

Kiitos tuhannesti Riika! Ihanaa kun joku on pukenut näin hyvin kuviksi nämä lapsettomuuden tunteet. Tämän kirjan tulen ehdottomasti näyttämään läheisilleni! Ehkä hekin pystyvät ymmärtämään minua paremmin luettuaan tämän kirjasi!






- Sadeina -

3 kommenttia:

  1. Tätä samaista kirjasta minäkin odottelen,täältä teidän blogin kautta sen bongasin,kiitos siitä :) Ja paljon voimia ihana Einaseni<3

    VastaaPoista
  2. Minäkin sain tämän käsiini viime viikolla, ja tosiaan, vaikka kaikki sarjikset oli tullut luettua jo ennen kuin sain painetun kirjan käsiini, aarre se on, ehdottomasti.

    Tsemppiä sulle ja miehellesi hoitoihin! Olen käynyt toisinaan vakoilemassa, vaikken olekaan tätä ennen jättänyt jälkeä itsestäni.

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille!

    Eileithyia: Minäkin olen muutamat kerrat vieraillut sinun blogissasi.. kuitenkaan jälkeä jättämättä! Täytyypä ensi kerralla "rohkaistua" kommentoimaan :)

    VastaaPoista