lauantai 2. huhtikuuta 2011

Alamäki

Soittaisinko klinikalle maanantaina..

Haukkuisin heidät alimpaan helvettiin, kun aiheuttivat mulle tän olon! Ei. En mä kehtaa!

Kysyisin etteikö millään voisi onnistua punktio ennen pääsiäistä! Ei. Mitä se vaikuttaa!

Vaatisin selvityksen siitä, mitä oikein tapahtui! Ei. Ketä se hyödyttää!

Kysyisin mahdollisuutta omalääkärin vaihtoon! Ei. Onko silläkään mitään väliä!

Varmistaisin tuon Suprecurin aloituspäivän. Sunnuntaina 17.4 tulee 1kk Procrenista, ja lääkärini on määrännyt sumut aloitettavikis maanantaina 18.4! Ei. Samapa tuolle vaikka sekin olisi mennyt lääkärillä mönkään!


Onko millään enää mitään väliä?


- Sadeina -

2 kommenttia:

  1. Me vaihdettiin lääkäriä kun edellinen mokaili kohdallamme enkä oikein luottanut siihen. Emme edes kysyneet erikseen, että onnistuuko se, varasin vain ajat aina uudelle :) Uusi lääkärimme oli sama kuin teillä nyt.

    VastaaPoista
  2. Minä mietin tuota vaihto-kysymistä sen vuoksi, että olemme tosiaan maksusitoumuksella tuolla hoidoissa, niin en tiedä onko lääkäri täysin meidän omassa valinnassamme. Jos olisimme yksityisesti, niin en varmasti kyselisi, vaan tekisin juuri samoin kuin sinä olet Sydänjää tehnyt. Jos siis olisin vaihtamassa.. mä oon kuitenkin vielä hiukan kahden vaiheilla tuon vaihdon suhteen.. Virheet on inhimillisiä ja en mä yleensäkkään tiedä, et paraneeko mikään välttämättä vaihtamalla.. (jos siellä klinikalla kerran muutkin lääkärit mokailee) Kiitos paljon kommentista! Tuli miettimistä lisää :)

    VastaaPoista