keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Unet

Olen nähnyt nyt monena yönä unia tästä lapsettomuudesta. Unia on ollut jo niin paljon, että ne on todella alkaneet vaivaamaan minua. Aamuisin mietin mielessäni, että eikö tästä kaikesta paskasta voi päästä edes hetkeksi eroon?

Unet ovat oikeastaan kaikki olleet "hyviä" (eli ts. huonoja). Se tunne, kun olet nähnyt unta positiivisesta raskaustestistä, hyvästä alkioiden jakaantumistuloksesta, kaksosten synnyttämisestä, pakkasalkioista jne. on jotain sanoinkuvaamattoman masentavaa. Joudun joka hemmetin päivä pettymään, kun tajuan "ai sehän olikin vain taas unta".

Enkö minä ole jo kärsinyt tarpeeksi näillä huonoilla tuloksilla ja pettymyksillä? Mun unien pitää oikein kääntää veistä haavassa.. saada mulle unessa se aivan älyttömän ihana onnellisuuden fiilis ja viedä se sitten silmienavauksella pois!

Hiiteen unet....KIITOS!

1 kommentti:

  1. Minua kiinnostaa unet ja niiden merkitys sekä tulkinta. En ole kuitenkaan sen enempää perehtynyt aiheeseen. Voisiko unesi kuitenkin viestiä, että alitajuisesti (tai tietoisestikin) olet menossa uutta hoitoa kohti positiivisella mielellä? Varmasti tuollaiset unet ärsyttää. Olen kokenut itsekin sen tunteen, kun herää ihanasta vauva-unesta karuun todellisuuteen...

    VastaaPoista