sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Reissussa rähjääntynyt

Emme päässeetkään asuntoesittelyyn. Talo olikin mennyt jo kaupaksi ennen ensiesittelyä. Niin tyypillistä että meille käy näin.. se kämppä olisikin kai ollut liian hyvää ollakseen totta.... meille

Viime tiistaina, naistenpäivänä, sain rakkaaltani naistenpäivälahjan ♥ nomination-koruuni uuden palan, sekä läkerolin salmiakkipastilleja. Juuri tähän elämäntilanteeseen naistenpäivälahja tuli jotenkin niin sopivaan aikaan. Minä naisena joudun kärsimään suurimman osan fyysisellä puolella näistä hoidoista. (Minä tiedän että jos mieheni pystyisi, hän aivan taatusti ottaisi osansa näistä, mutta se vaan ei ole mahdollista.) Se, että sain mieheltäni lahjan, tuntui todelta hyvältä. Tiedän hänen arvostavan sitä, että minä olen nainen eikä hän pidä siitä johtuvia kärsimyksiä vähäisinä. (huom. en kuitenkaan väitä että sellaiset miehet, jotka lahjalla eivät naista muista naistenpäivänä, arvostaisivat naista yhtään vähempää)

Viime viikkoon mahtui myös huolta. Se kuinka läheisiä joistakin vertaistukijoista voi täältä netinkautta tulla, on aika hämmästyttävää. Minä eräänä päivänä menneellä viikolla kirosin mielessäni tämän maailman. Kuinka paska ja epäreilu paikka tämä oikeasti on. Luulin jo että ystävälläni Seralla ei ole kaikki enää kunnossa. Että hänelle annettiin, mutta vietiin vaan kaikki äkkiä pois. Näin on käynyt monelle muulle lapsettomuushoidoissa tarponeelle, joillekkin jopa useaan otteeseen. Onneksi lopulta selvisi että kaikki olikin hyvin ♥, mutta ehdin tosissani huolestua ja säikähtää. Tämä "tapahtuma" pysäytti minut tosissani miettimään sitä, mikä rikkaus on, että minulla on kaikki teidät "tässä maailmassa". Kuinka paljon tukea teiltä saan, kuinka paljon lohduttavia ja kannustavia sanoja olen teiltä kaikilta saanut ja kuinka paljon tulen vielä saamaan. Kiitos kaikille!

Tänään on ollut olotilan puolesta huonompi päivä. Kuumat aallot ovat tulleet ihan tosissaan mukaan kuvioihin. Nämä eivät ole enää mitään vähäisiä, vaan "kuuma-aalto-kohtaus" saattaa kestää todella kauan. Ne eivät tule yksinään, niinkuin aikaisemmin, vaan monen monituista aaltoa menee jatkuvasti pitkäkestoisesti kehoni lävitse. Päänsärky on alkanut. Kehoni ei ole myöskään tottunut metforminin 3tabl/pvä annostukseen, vaan pahoinvointia on ollut paljon.

Huomenna paluu arkeen!

1 kommentti:

  1. Nyt pääsi itku... kiitos ihana huolenpidosta! <3 Oot myös tosi tärkeä, ja mä oon välillä huolissani, miten jaksat tätä uutta pitkää hoitoa... mut onneks tiedän, että oot yks maailman vahvimmista ja rohkeimmista naisista! <3

    VastaaPoista