sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Tervetuloa uuteen blogiin!

Uudessa blogissa on jotain vanhaa, mutta aika paljon uuttakin. Blogi kulkee samalla nimellä, Pitkää Matkaa Kotiin pienokaisemme edelleen valitettavasti kulkee. Blogia kirjoitan edelleen minä, Sadeina. Blogista löytyy edelleen vanhat postaukset (kunhan saan loputkin siirrettyä). Se mitä blogissa on uutta.. On visuaalinen puoli, en jäljitellyt samaa vanhaa. (Mulla oli muutenkin tarkoitus etsiä uusi blogi-pohja, koska tämänhetkinen on niin talvinen. Eli siinäkin mielessä muutto osui hyvään saumaan). Se miksi visuaalinen puolikin on erilainen, johtuu siitä että blogilla on myös uusi kirjoittaja Mileo, jonka näkemys minun tuli ottaa huomioon. Mileo on lapsettomuudesta kärsivä mies, joka tahtoo myös laittaa tuntemuksensa ja ajatuksensa ”paperille”, hän on minun aviomieheni. Hänen kanssaan minä tätä raskasta taivalta olen kulkenut, vienyt tätä projektia eteenpäin. Nyt me kuljemme sitä yhdessä myös uudessa blogissa, yhteisessä blogissamme.
Tästä lähtien pääsette siis lukemaan meidän molempien ajatukset ja kannan näissä asioissa. Miehen ja naisen. Mileon ja Sadeinan. Tervetuloa!

(täällä vanha blogi: http://pitkamatkakotiin.vuodatus.net/)

1 kommentti:

  1. Voi toivottavasti tärppää ja pian. On niin väärin, että ihmiset jotka lapsen haluavat, eivät sitä saa ja sitten ne joille olisi parempi olla ilman.. Halauksia ja voimia!

    VastaaPoista