maanantai 28. helmikuuta 2011

Pillerihullun päiväkirja

Tänään päivittäinen tablettimääräni nousee kuudesta seitsemään.

Tästä päivästä lähtien menisi sitten yhteensä 3tabl metformiinia, eli tervetuloa jälleen pahoinvointi! Vaikka kyllä mä viime viikon oon koko ajan kärsinyt kyseisestä vaivasta enemmän tai vähemmän. Ensin tuntu että huono-olo helpotti muutaman päivän päästä metformiinin nostamisesta, mutta lyhyeksi helpotus jäi. Loppuviikon on ollut kyllä melkoisen kehno olo. En sitten tiedä että johtuuko pahoinvointi noista metuista vai Procrenista vai psyykkisestä paineesta vai ihan jostain muusta?!? Uskon kuitenkin, että nyt taas tulee olemaan metujen takia ainakin muutaman päivän todella pahaolo kunnes elimistö tottuu nostettuun annostukseen.

Välillä tuntuu että me ollaan ukon kanssa kuin vanha mummo ja pappa. Joka päivä minä jaan molempien pillerit kippoon ja sit me sitä kauheeta pilleri määrää vedetään naamariin yhdessä hymyissä suin, ja toivotaan et ne jollaintapaa vaikuttais! Humpuukia sanon minä. Voihan ne auttaa sanoo mies. Ja sit me nauretaan!

3 kommenttia:

  1. Tuo on niin tuttu tunne tuo ittensä mummoks ja papaks tunteminen. Mun jopa pitää laittaa puhelimeen muistutus joka soi joka päivä samaan kellon aikaan että muistan vedellä kaikki mahdolliset pillerit :D Ja sama homma piikitysten aikaan, lie sitten dementiakin jo iskenyt ;)
    Itse söin kanssa joskus vuosia sitten noita Metformineja ja mulle niistä tuli tosi huono olo jonka takia niiden syönnin sitten lopetinkin.

    VastaaPoista
  2. Tiedän tasan ton pillerihullun tunteen. Mulla oli viime hoidossa käytössä kortisoni ja aspiriini (ennen siirtoa) ja sitten Lugestron, Zumenon ja Fragmin siirron jälkeen. Ja ihan kuin jotain muutakin olisi ollut, no Puregonit tietenkin ennen punktiota... Oli siinä melkoinen muistaminen, minäkin laitoin aina puhelimeen muistutukset ja kysyin isännältä, josko olisi ostanut mulle dosetin joululahjaksi ;) Mutta uskon, että mulle oli koko koktailista apua, kun kiinnittymisongelmia epäiltiin... Ja toimihan se :) Onnea koktailin kanssa!

    VastaaPoista
  3. Sulla on ollut aikamoinen vuosi - paljon hoitoja lyhyen ajan sisällä. Toivotaan nyt että tää olis se kerta kun kaikki menee nappiin, pitäähän tosta pillerikärsimyksestä jo korvaus tulla! ; )

    VastaaPoista