keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Kaikkensa yrittänyt

Olen kirjoitellut lääkärilleni sähköpostia.

Kirjoitin hänelle kopion plussaan johtaneen 1. inseminaation epikriisistä, ja kerroin myös mitä kaikissa lopuissa kolmessa negatiiviseen lopputulokseen päättyneessä inseminaatiossa tehtiin toisin, kuin tässä ensimmäisessä. Jos siitä olisi yhtään mitään hyötyä?

Kirjoitin hänelle myös siitä kuinka verestäni on löytynyt vasta-aineita. Minä en koskaan saanut vastausta omalta polilta, onko näillä veressäni olevilla vasta-aineilla mitään vaikutusta raskautumiseen. Että jospa tästä olisi vaikka jotain hyötyä?

Lisäksi vielä päätin informoida lääkäriäni siitä, kuinka minulla on viitearvot ylittävät paastosokeriarvot. Niiden vuoksi olen käynyt myös sokerirasituksessa, joka kuitenkin oli paastoarvoa lukuunottamatta ok. Terveyskeskuslääkäriltäni olen saanut "diagnoosin" diabeteksen esiaste. Tämäkin on ollut oman polin tiedossa, enkä tähänkään ole saanut koskaan kommenttia vaikuttaako tämä jotenkin raskautumiseen tai raskauden jatkumiseen. Ajattelin kuitenkin tämänkin sitten saattaa lääkärini tiedoksi, jos tästä kuitenkin olisi jotain hyötyä?

Täytyy todeta että minähän en ole asiantuntija enkä tiedä mistään mitään....mutta väittäisin että näistä kolmesta kaikki ovat mahdollisesti paljon tärkeämpiä tietoja nykyiselle lääkärilleni, kuin minun pituus ja paino!..jotka puolestaan olivat oman polin lähettävän lääkärin mukaan niin hemmetin tärkeä asia saada siihen lähetteeseen viime syksynä!!!!! Näitä asioita joita väestöliittoon sähköpostilla laitoin, ei tietääkseni ole omalta polilta lähetteeseen kirjattu!

Näköjään oman polin mukaan pituus ja paino ovat ne asiat, jotka ovat oleellisia raskaaksi tulossa minun kohdallani! Varsinkin kuin meikäläisestäkin nyt ihan selvästi jo päällepäin näkee että olen täysin normaalipainoinen!

2 kommenttia:

  1. Susta itestäs tää asia ei ainakaan oo kiinni. Sä oot huikee taistelija, ei voi muut sanoa!! Mä vaan jotenkin uskon, että tavalla tai toisella jonain päivänä teillä on yhteinen lapsi.
    Halaus!

    VastaaPoista
  2. Täytyy yhtyä Harukoon sen verran että mie kans uskon että joku päivä teillä vielä on se yhteinen lapsi! Vahva on usko ja te oletta kyllä tehny kaikkenne ja enemmänki sen eteen !

    VastaaPoista