sunnuntai 20. helmikuuta 2011

Kaikki peliin!

MINÄ

Tänään laitoin Procren-piikin nahkani alle vaikuttamaan. Sen olisi tarkoitus vaikutella siellä kuukauden verran ja sitten olisi vuorossa toinen samanlainen piikki tai vaihtoehtoisesti aloitan sumuttelut. Lääkäri tahtoi että mennään tämä hoito taas pitkällä kaavalla (tulee vaan kyllä melkoisen pitkä tällä kertaa, kun näin pitkäksi aikaa ajetaan oma toiminta alas), koska minulla edelleen se endoepäily kuitenkin on ja lyhyellä kaavalla ei 2.IVF:ssä päästy yhtään parempaan tulokseen. Eli nyt sitten kokeillaan lyödä oma toiminta ihan kunnolla pois pelistä ja lähdetään suurilla annoksilla kasvattamaan rakkuloita sitten jossain vaiheessa tässä kevään aikana.

Hiukan mua valmiiksi pelottaa mitä sivuoireita tämä Procren tulee mulle aiheuttamaan.. muistissa vielä 1.IVF:n sumujen tuomat sivuvaikutukset!!

Viikon verran olen käyttänyt nyt Metformiinia. Ensimmäisen tabletin kun otin, niin samana iltana jo tuli pahoinvointi. Huono-olo jatkui vielä seuraavana aamunakin. Melko pian tämä kuitenkin helpotti, eikä lääkkeen aiheuttamaa huonovointisuutta ole onneksi ollut enää havaittavissa. Huomenaamulla olisikin tarkoitus jo nostaa sitten annostusta ja alkaa ottamaan 2tabl/vrk. Toivotaan että kroppa tottuu tuohonkin määrään yhtä nopeasti, kuin yhteenkin tablettiin. Lopullinen tarkoitus olisi saada tuo lääkkeen määrä nostettua 3tabl/vrk.

Kaiken tämän lisäksi olen nyt ottanut päivittäin Omega-3-, E-vitamiini- sekä multivitamiinitabletteja. Noi multivitamiinitabletit mulla on ollut käytössä jo aikaisemmissa hoidoissa enemmän ja vähemmän säännöllisesti.

RAKKAANI

On ollut henkisenä tukena pistämässä Procren-piikin nahkani alle! Ja antanut minulle lämpimän ja toivoa täynnä olevan halin toimituksen päätteeksi ♥

Kuunnellut minun valitustani huonosta olosta Metformiinin kanssa. Ja esittänyt hartaan toiveensa siitä, ettei huonovointisuutta enää tulisi. Ja siis minun vuokseni, ei sen vuoksi, ettei hän jaksaisi kuunnella

Ottanut Omega-3-, E-vitamiini-, ja Multivitamiinitabletit! Ja yhtään valittamatta!

1 kommentti:

  1. Pikaisella lukemisella ei ole hyviä vaikutuksia.. luin oikeasti että olet ottanut Metamfetamiinia. Säikähdin ja ihmettelin että on perkele kummallista hoitoa :D

    Haleja ja voimia!

    VastaaPoista