keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Turta

En ole kirjoittanut pitkään aikaan. En oikein tiedä mitä sanoa. Mä pelkään aivan kamalasti. Yritän uskoa, mutta pelko vie vallan. Tavallaan mä en kuitenkaan tunne edes mitään surua siitä, vaikka mielessäni olen jo varma että tulos on kuitenkin taas negatiivinen. Enkä enää iloa siitä, että meillä on oikeasti kuitenkin mahdollisuus positiiviseen lopputulokseen.

Piinapäivä 7.

Mä olen täysin turta. En osaa tuntea yhtään mitään tällä hetkellä.


- Sadeina -

3 kommenttia:

  1. Lämmin rutistus tähän päivään ja tuleviin myös <3 Olet tärkeä <3

    VastaaPoista
  2. Taitaa olla itsesuojeluvaistoa, tuo turtuminen. Tunne sinä rauhassa ihan mitä vaan, me täällä taustalla jaksetaan uskoa teidän puolesta silloin, kun oma usko on koetuksella!♥
    Sofi

    VastaaPoista
  3. Kauheasti voimia piinailuun! Peukut on pystyssä, että lopputulos olisi haluttu.
    Minä uskon myös, että kokemasi turtuus on itsesuojeluvaistosi joka yrittää estää korkealta tippumisen. Toivon ja uskon todella, ettei sitä nyt tarvita!

    VastaaPoista