sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Lepo

Olen ollut tällä kertaa kipeämpi kuin ensimmäisen punktion jälkeen. Ensimmäisellä kerralla ei ollut mitään jälkituntemuksia.. ei siis kerrassaan mitään! Tällä kertaa on nippaillut ja vihlonut ilkeästi munasarjoista ja ollut sellaista jomottavaa ja polttelevaa kipua. Tuntuu ettei särkylääkekkään oikein vie noita kipuja kunnolla pois. (kivut eivät kuitenkaan ole niin kovia että ne mitenkään huolestuttaisivat vaikkei niihin särkylääke tehoakkaan..pientä jomotusta siis vaan)

Pitäisi muistaa nyt levätä ja juoda paljon nestettä. Jostain syystä minulla ei meinaa oikein onnistua tuo paikallaan oleminen! Olen hiukan huono olemaan aloillani, jos en ole oikein kunnolla kipeä. Ja varsinkin nyt, jos makaa vaan paikallaan, niin sitä miettii vaan yhtä ja ainoota asiaa! Tiedätte varmaan mitä... Helpompi siis pitää itsensä liikkeessä!

Olen siis puuhaillut keittiössä.. Se kuitenkin pitää minut tavallaan paikallaan. Tai ei ainakaan liikuta minua niin paljon paikasta toiseen kuin jokin siivoaminen tai muu. Meillä syötiin oikein hyvin tänään :) Ja vielä olisi illaksi luvassa tuoreita sämpylöitä ja lättyjä!! Yksi hyvä vaihtoehto pitää itsensä paikallaan olisi ollut lähteä kylästelemään, jonka olimme kyllä jo ihan valmiiksi saakka suunnitelleetkin....mutta mutta... meidän pikkuneiti tuli jälleen kerran kuumeeseen ja kotia oli sitten jääminen täksi päiväksi.

Huomenna neiti saa onneksi hoitajat kotiin (appivanhemmat lupautuivat tulemaan) ja me pääsemme klinikalle noutamaan kyytiläisen! Pakko siellä on olla vielä eläviä alkioita huomenna kun sinne pääsemme! Ihan vaan PAKKO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti